четвер, 24 лютого 2011 р.

АНГЕЛ

Зустрівся  якось  чоловік,
Із  янголом  своїм  крилатим.
Який  йде  поруч  цілий  вік,
Щоб  від  лихого  захищати.
Що  поруч  йде  у  майбуття,
Він  до  людини  підійшов:
«Я  покажу  тобі  життя,
Усі  шляхи,що  ти  пройшов!»
Вони  піднялись  в  небеса,
Й  перед  очима  враз  відкрилась,
Неперевершена  краса,
Й  неначе  карта  утворилась.
Де  чітко  видно  всі  дороги,
Куди  життєвий  шлях  летів.
Де  були  радість  і  тривога,
Й  усюди  пари  дві  слідів!
«Скажи,  а  що  це  означає?»
Питає  в  янгола  людина.
А  той  йому  відповідає:
«На  все  свій  час.  Й  своя  причина.
Бачиш  попереду  сліди?
Це  шлях  життя,  що  був  з  тобою!
Це  кроки  всі,  що  робиш  ти,
Мої  сліди,он  за  спиною!»
Так  янгол  все  розповідав,
І  чоловік  долав  тривогу.
А  сам    тихенько  розглядав,
Свою  життєвую  дорогу.
Були  місця,  де  уривалась,
Пара  слідів,  і  лиш  одна,
Вперед  все  рухалась  і  рвалась,
А  далі  знову  пара  йшла!
«Чому  це  так?»-  знову  питає.
«Що  це,  скажи  мені  на  милість?»
А  янгол  відповідь  вже  знає,
І  крила  янгольські  відкрились.
«Оці  уривки,  це  печалі,
Важкі  періоди  життя!
Та  ти  витримував,  і  далі,
Ішов  вперед,  у  майбуття!»
Тут  чоловік  промовив  гнівно:
«Так  я  був  сам,  в  важку  хвилину?»
Промовив  янгол:  «Ти  наївний!
Я  ж  охоронець  твій,  людино!
Коли  була  біда  у  тебе,
І  серце  рвалось  наче  птах.
Молив  я  Господа  із  неба,
І  ніс  тебе  я  на  руках!
Оті  сліди,  то  я  іду!
Тебе  крилом  я  захищаю!
І  міцно  на  руках  несу 
Все  буде  добре,я  це  знаю!»
І  кожен  з  нас,в  важку  хвилину,
Коли  здається:  ось  і  все!
Рятує  янгол  враз  людину,
Підставить  він  своє  плече!
Він  нас  завжди  оберігає,
І  йде  за  нами  слід  у  слід,
Нехай  же  ж  сили  вистачає,
Пройти  багато  довгих  літ!

Немає коментарів:

Дописати коментар