пʼятниця, 7 січня 2011 р.

Ще раз про рекламу у інтернеті

Новий рік підвів пдісумки УА-нет-у 2010 році.
Серед цих біглих і незрозумілих цифр і фактів, сотні мільйонів гривень витрачених на рекламу в інтернеті. Більше того, деякі екперти передбачають, що за 2-3 роки бюджет любої компанії на рік, буде передбачати що найменше 10 % на рекламу в інтернеті.
Знаєте що це означає для простих відвідувачів інтернету? Об`єм реклами збільшиться, збільшиться загальна обігова сума, боротьба на ринку стане жорсткою, у хід підуть усі "білі та чорні" методи, як по відношенню до компаній, так і по відношенню відновідно до споглядачів! Так як найефективніша реклама контестна та таргетінгова (відслідковування), логічно передбачити, що будуть старатись відслідковувати непомітно для вас усі ваші "пересування" в інтернеті. А отже, питання особистого права вибору, у тому числі інтернет реклами, буде під сумнівом, про інші нюанси говорити не буду:)
Для "наляканих" скажу, уникнути цього повністю неможливо (занадто багатофакторна система), але  трішки "зіпсувати, заплутати та приховати" все-таки можна.
Як це зробити з мінімальними втратами часу та ресурсів, постараюсь розповісти наступного разу.

А поки що
З Новим Роком та
Різдвом Христовим!

Немає коментарів:

Дописати коментар